tirsdag den 15. oktober 2013

EFTERÅRSFERIE...... :-D

Efterårsferie - det er bare dejligt...
Idag fik jeg lige afleveret  alle disse lækre ærteposer afsted til den gymnastikforening - de skulle bruge dem til miniput gymnastik, så håber børnene bliver glade for dem..
 
 
Nu har jeg jo været ude til en del Demoer med Fairtail Børnetøj som jeg er konsulent for - og der får jeg også solgt en del af disse små hårelastikker hvor jeg har sat små blomster på, enten hæklede eller lavet i stof rosetter, og til prisen jeg tager for dem, er folk helt vilde med dem...:-D 


 
Emil og jeg har idag afleveret Frederik hos Mormor og Morfar hvor han skal være i 2 dage sammen med sin kusine, og det passer ham fint, for hun er lige så kreativ som ham - og mormoren elsker det også... ( men hun burde jo bare nyde at de kan tingene selv og bare slappe af og nyde børnene - men hun vil så gerne det hele så godt.... :-D)
Så mor tag en slappe.... :-D

 
Jeg har sat mig til rette med en bestilling mere der lige skal klares sammen med min Chai latte og Emil laver modellervoks, at det mest kommer på gulvet eller bliver lavet til store pandekager er lige meget - han hygger sig....
Senere skal vi vidst lige lave lidt fornuftigt også og få plantet mine hindbær planter...:-D 


 
Kan i alle have en rigtig god efterårsferie og jeg håber snart jeg får tid til at lægge mere kreativt ind..
Lige nu ser jeg bare frem til håndarbejdsmessen i sidste weekend af Oktober...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar