mandag den 28. oktober 2013

Støt Børnecancerfonden......!!!!!!!

Støt Børnecancerfonden!!!!!
 
Jeg har lige idag været inde og bestille denne super skønne og tanke vækkende plakat. Citater fra en ung pige som fik en tumor i hjernen - og hendes historie rørte mig bare så meget - en masse citater hun har skrevet ned i tiden med hendes sygdom og som hendes familie har fået lavet til en plakat.
Den får en til at tænke over hvor glad man skal være for hver dag man får, sammen med de mennesker som man elsker og holder af.
Jeg ønsker Line`s forældre alt det bedste i fremtiden og glæder mig til at hænge min nye plakat op i en flot ramme..
Så skal jeg bare finde ud af hvilken æresplads den skal have..
Og mest af alt er jeg glad for at støtte BørneCancerfonden, alt for mange børne og også voksne lider af denne grimme og frygtlige sygdom...
 
Hvil i fred Line.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar