søndag den 14. april 2013

Loppemarked overstået - og jeg er træt.... :-D


 
Idag stod den så på Loppemarked, super hyggeligt og der kom en masse mennesker så det var bare rigtig godt..
Dog fik jeg ikke solgt så meget i år, men jeg fandt nogen gode ting selv...:-D

 
Dette var min bod i år, lidt rodet synes jeg, men havde også alt for mange ting med.. og der blev ikke solgt nok, men det går forhåbentlig bedre til Ullerslev Børne og Baby Bazar til oktober.

 
Min Niece Christina, min mor, storesøster og lillesøster... Vi stod ved siden af hinanden, så det var hyggeligt...

 
Disse søde stabel dyr var tiltænkt mine dagplejebørn, dem skal de nok blive glade for....

 
Bobbles dyret her fik jeg for bare 100kr, det var bare et super røverkøb og jeg var bare nød til at have den, og Emil har heller ikke lavet andet end at gynge på den siden vi kom hjem..:-D Købte også en lille indkøbsvogn, men den var allerede fyldt med biler og han lå og holdt fast i den inde ved sengen, så nænnede ikke lige at tage den...

 
Kurvene her måtte jeg også bare have med hjem, de skal ind på drengenes værelse til alle deres småting....
Så alt i alt har jeg fået nogen rigtig gode ting med hjem.. Jo også købte jeg en fed striktrøje til mig selv, men den ligger på tørrestativet, så den må blive vist senere...
 
Af mine egne hjemmelavede ting fik jeg solgt alle mine telefon cover og 4 par øreringe, det er jeg fint tilfreds med...
Så det her været en rigtig hyggelig dag og pengene vi fik solgt for idag skal gå til vores kanin projekt, så det skal nok ske inden alt for længe...
 
Nu må i alle sove rigtig godt - det har været en lang dag..
Rigtig god uge...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar