mandag den 22. april 2013

 
 
Stemningsbilleder fra haven....
 
 
 






 
Jeg gik en tur i haven her til aften da drengene var lagt i seng og fik taget lidt billeder, det er så skønt ude i haven når foråret og sommeren er på vej.
Legehuset  og stakittet skal males helt til sommer, legehuset sort med hvid dør og vindue og udhæng og stakittet bliver også hvidt.
Jeg fik malet mine to sidste højbede igår, så nu passer det sammen, rart endelig at kunne gøre lidt udenfor....
Tingene på terrassen blev rykket lidt rundt idag, jeg kan jo ikke sætte alle barnevognene hen foran kanin buret, så måtte finde en anden løsning på det, og det blev også lidt mere hyggeligt og som et ekstra "rum" derude, så nu skal varmen bare komme..

 
Her til aften fik jeg lige lavet dette fede cover - det tager ikke mere end 25 min nu at sy det, rigtig dejligt....
Jeg laver gerne et på bestilling hvis nogen skulle være interesseret, så send bare en mail...:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar