onsdag den 3. april 2013

Nu uden min Iphone...... :-((( øv øv....

Jeg har måtte aflevere min Iphone til reparation idag, Emil syntes den skulle have en tur hen af køkkenbordet hos mine forældre i påskeferien, hvilket den ikke kunne tåle, men så når jeg at få en helt ny en inden min forsikring udløb om 2 mdr, så lidt godt var det jo....:-)
Men puha hvor har det været  hårdt at være uden telefon 5 timer idag og derefter tilbage på en gammel Nokia som har TRYKKNAPPER!!!!!!!! øv øv det bliver hårde 2 uger....
Ellers har jeg fri disse dage her og farter bare rundt til alt muligt jeg skal nå disse dage, der er altid meget når jeg endelig har fri...
Men fredag holder mine drenge fri sammen med mig også må vi se hvad vi finder på at lave...

Jeg vender tilbage med lidt forårs billeder når jeg har fået afprøvet mit kamera imorgen, det glæder jeg mig til... :-)

Hav en god aften alle derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar