mandag den 22. april 2013

Starten på den nye uge.....

 
EN NY UGE....
 
Starten af denne uge blev heldigvis god - drengen og deres far kom godt afsted, og jeg fik en god start med lige 10min for mig selv inden det første barn kom.
Jeg er så privilegeret at have en stor cykel med plads til 4 børn i denne uge, ligesom sidste uge, så vi hoppede i regntøjet alle drengene og jeg og kørte ud i regnvejret.
En super hyggelig tur og drengene nød det, trods regnvejret.
 
I min middagspause fik jeg lige lavet dette cover, hvilket er blevet rigtig godt. Det skrappe orange bånd som jeg bare måtte have med hjem fra Stof & Stil, sætter lige prikken over ièt til de lyse pastel farver og det sorte bånd.
Der skal laves en del mere til nogen loppemarkeder jeg skal til i løbet af året, samt lidt flere risposer og andre småting..
 
Nu blev det tid til at hvile fødderne lidt inden børnene står op igen... :-D
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar