lørdag den 6. april 2013

Sidste weekend....

 
Sidste weekend var jeg forbi Søstrene Grene og der kommer altid lidt godt med hjem, det kan man jo altid finde noget af derude...

 
Jeg havde fået en ordre fra en veninde af, hun skulle bruge et cover til sin Iphone 5, men dem jeg havde lavet var for korte, så jeg fik lige bikset et sammen til hende.. :-) Det tager heldigvis ikke mere en 30min så er det færdigt....

 
Om søndagen stod den på hygge og bål i haven, nu var der endelig lidt solskin, så vi fandt skumfiduserne og kiksene frem og lavede lidt skumfiduser....  Skønt med godt vejr...
 
Men nu er vi så nået til denne weekend og vi har stadig sne liggende i haven, og det inspirere ikke lige til at komme ud i haven, men til gengæld har jeg så fået lavet en masse øreringe og ugler som skal med på loppemarked næste søndag, hvilket jeg glæder mig helt vildt til, det plejer at være helt vildt hyggeligt og Frederik glæder sig nok mere end mig, han skal op og sælge sin bondegård og et spil han ikke rigtig bruger, det er meget stort for ham...:-)
Billeder på mine øreringe kommer imorgen, skal dog lige mødes med kreaklubben først, det bliver så hyggeligt....
Hav en rigtig god søndag alle derude....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar