søndag den 7. april 2013

Weekendens gøremål....

 
Jeg har været igang med at lave lidt øreringe til næste weekends loppemarked, jeg fik lavet rigtig mange, og er selv blevet ret glad for mange af dem, så har måtte lave ekstra..:-)
 
 


 
Igår aftes gik jeg en tur i haven for at tage lidt billeder og prøve mit kamera lidt mere, men synes stadig det er meget svært at finde rundt i det hele,  men mon ikke jeg lære det...
Et par erantisser har endelig fået lov til at komme frem for sneen..
 

 
Frederik og Emil fik sat sådan nogen fine kugler på deres cykler igår, det er ren nostalgi der gjorde at jeg bare måtte have dem med hjem til mine drenge, kan huske at jeg selv havde nogen i den alder også, og de vakte også stor glæde hos drengene...

 
Så blev de første stedmoder blomster plantet i en krukke til at hilse mine dagplejeforældre velkommen i mit hjem efter en god lang påskeferie, men man kunne da godt have snuppet et par dage mere.... :-.D

 
Rigtig god uge derude til alle....


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar