mandag den 30. december 2013

Endelig en hyggelig plads til min lyskæde..... :-D

Ny lyskæde og papirkugler...
 
Så fik jeg endelig fundet et sted til min lyskæde - godt nok ikke den rigtige ( den har jeg endnu ikke fået når jeg har ønsket mig den..)
Men denne fandt jeg i Netto lige før jul og den er næsten lige så fin... Papir kugler fandt jeg i Søstrene Grene, og med et par perler på så pynter de rigtig fint...
Vores badeværelse har også fået en - det er lige blevet sat lidt i stand- det kommer der billede af en dagene, synes selv det pyntede ret godt...
 
 


 
Hvad synes du??
Er den bedre tjent med at hænge over et vindue - eller i et hjørne??
Send mig gerne et link til en god ide med den.... 

 
Nu har jeg været i gang med at lave øringe og har bare fået lavet nogen rigtig fede nogen- men jeg kan jo ikke nå at gå med dem alle sammen - så jeg har solgt et par stykker ud..
Så er DU interesseret i nogen så send mig en mail på majjuul@hotmail.dk så finder vi ud af noget...
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar