mandag den 30. december 2013

HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 
Hvad skal jeg vælge af praktik???
Jeg sidder og laver en brainstorm over hvad jeg skal finde på at lave hvis jeg ikke skal i butik igen...
Jeg har en drøm om en dag selv at kunne åbne en lille forretning med second hand børnetøj i mærker - men hvordan starter man alt det??
Jeg går jo desværre ledig og vil bruge min tid på at komme nogen forskellige steder hen i praktik for at få bygget lidt erfaring op igen efter mit fravær fra butik i 5år, samt vil jeg gerne have lidt ledererfaring, enten i form af butikschef eller anden ledelse som jeg kan bygge videre på og arbejde videre med...
 
Er det forståeligt hvad det er jeg arbejder hen imod??
Er der ikke nogen der kan komme med nogen forslag til hvor jeg kan spørge om 4. ugers praktik - og gerne i nærheden af 5550 Langeskov hvor jeg bor...???
 
Hjælp mig.............
 
(hvis nogen har nogen forslag så er jeg butiksuddannet, har været ude og arbejde med blomster og vil rigtig gerne kombinere de to ting på en god måde...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar