onsdag den 1. januar 2014

GODT NYTÅR TIL ALLE DERUDE I DET DANSKE LAND....

Rigtig godt nytår til alle jeg kender og til alle som følger mig her på min blog...:-D
Vi havde en rigtig dejlig stille og rolig nytårs aften - vi har ikke noget vildt forhold til den aften så vi nyder den i fulde drag samme med min mands bror og kæreste hvor vi laver en masse god mad og hygger os med det vi lige har lyst til, skyder lidt krudt af i løbet af dagen så drengene også kan være med til det, og ellers bare afslapning..
Men i år blev bordet pyntet lidt mere op - jeg havde fået en god ide fra http://avlebavle.blogspot.dk/ -   med nogen grene og lidt pynt på og tænkte at det gad jeg godt lige lave - så brugte lidt af dagen i går på det. Jeg fik lavet en masse små figurer i fimoler, de kan ses længere nede i indlægget...
 
 
 

 
Emil kunne ikke klare mere da klokken var 8, så måtte han lægge sig - det resultere jo så også i at han stod tidligt op til morgen - hvilket jeg bare ikke var klar på... :-(
Men jeg havde været så smart i går aftes lige at smække en dej sammen til boller, så dem kunne jeg lige få sat på pladen i fred og ro inden resten af huset stod op....




 
90års nytårs talen er Frederik og jeg altid flade af grin over - og ganske rigtigt så hittede den også i år..
Frederik klarede den til kl. 1.00 i det nye år - han faldt lige over en Rasmus Seebach koncert, men til sidst ville vi andre gerne i seng, så han måtte også i seng...




 
Morgenbordet til morgen blev af den nemme slags - orkede bare ikke det helt store...
Dog har jeg en forestilling om en dag at få det til at lykkedes med mine blødkogte ær med farvede skaller...
Valdemarsro.dk har hun i et indlæg skrevet at en enkelt dråbe frugt farve skulle kunne give farvede æggeskaller - men jeg kan ikke få det til at virke- HVAD GØR JEG FORKERT??
Nogen der ved hvordan man gør??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar