onsdag den 15. januar 2014

MIN STORE DRENG - SNART 7ÅR.....

Frederik`s 7års fødselsdag er på trapperne...
Ja så bliver min store dreng 7år på fredag - som tiden dog flyver afsted. Så i aften har vi fået lavet slikposer til alle 11 drenge fra klassen som skal med hjem efter skole på fredag, det bliver stort for Frederik at skulle have dem med hjem, men han glæder sig rigtig meget..
Jeg har også nået at få lavet banan muffins som han gerne vil have - i morgen står den nemlig på møde i børnehaven lige efter arbejde, så var nød til at nå det i dag..
Så jeg f'øler da godt nok jeg får brugt al min energi lige for tiden, men på den gode måde..
Min virksomheds praktik går også rigtig godt, i morgen skal jeg evt. over i blomsterafdelingen så kan jeg få lov til at snuse lidt til det også.. Men det er nogen rigtig søde damer jeg er kommet til at arbejde sammen med, så den skal nok blive 4 gode uger.... 
 

 
Fik endelig fundet et sted til min vase hvor jeg synes den gør sig godt ud...:-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar