fredag den 10. januar 2014

En ny hverdag starter snart....

 
På tirsdag starter der en ny hverdag for familien og jeg...:-D
Jeg har fået lavet en aftale om virksomhedspraktik hos en forretning i Nyborg hvor de både forhandler smart dametøj og har et blomsterværksted - jeg glæder mig helt vildt for jeg får lov til at prøve kræfter med begge dele - og jeg håber da de synes godt om mit arbejde, da det så måske kunne føre til noget fast job...
Men nu må vi se hvad tiden bringer.. Så i dag var det min sidste dag alene hjemme- den er blevet nydt godt og grundigt...
 
 
 
Jeg har endelig fået bogen fra biblioteket - Fine og farverige firkanter og er godt i gang med at prøve lidt forskellige teknikker, nogen svære end andre..:-D
Men ved da ikke helt om jeg kan nænne at forære dem væk til damerne i Konsulindens lapper...


 
Frederik har snart fødselsdag så der skal laves slikposer til fødselsdagen - han valgte selv de fine stempler og den grønne farve, så vi må se hvad vi kan få ud af det...
Er der nogen der har nogen gode ideer - så kom gerne med dem...:-D

Mine øreringe som jeg producere i stor stil - små og store og i alle farver...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar