fredag den 3. januar 2014

MIT FØRSTE RIGTIGE STRIKKEPROJEKT - OGSÅ PÅ 2 DAGE.... :-D

Fedt fedt....
 
I går tog jeg mig en fridag hjemme hos mine forældre - jeg trængte til lidt fred og ro og det samme gjorde drengene nok også... :-D
Så jeg smuttede hjem til mine forældre og fik den gode ide at jeg skulle lære at strikke - det kan jeg nu egentlig godt, men jeg har haft svært ved at finde ud af at strikke efter møsnter, så fik en lille smagsprøve på det i går.
Frederik syntes også den var fin så han fik lov til at sidde model for mig.. Kanin kvasten var en jeg havde som så fik plads på den hue.


 
Da jeg så kom hjem i dag var Blogbogen kommet med posten til mig - og jeg havde lige færdig gjort den i går som jeg havde lånt på biblioteket, men nu har jeg min egen til at lave notater i - hvilket der er en del af... :-D
Super god bog med masser af inspiration for en som mig der gerne vil gøre min blog bedre..

Jeg nåede lige forbi biblioteket og fik hentet de 2 bøger jeg havde bestilt hjem - " mig før dig" en rigtig god bog kan jeg allerede nu sige, den fangede ret hurtigt så jeg fik læst 2 kapitler på ingen tid..
Og Fine og farverige firkanter - jeg har med i Konsulindens lapper på Fb - så de skal da have nogen lidt mere festlige nogen næste gang...:-D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar