torsdag den 23. januar 2014

Zzzzzz..... Jeg er træt for tiden - det er da hårdt at være udarbejdende igen....

Puha.... det er hårdt at starte på arbejde selvom det ikke er et fast job - men færdig det er jeg..!!!!
 
Jeg er jo startet i virksomheds praktik i Tine P. I Nyborg hvor jeg både er i tøj afdelingen og lidt i blomster butikken...
I mandags fik de denne flotte Raunkel potteplante hjem - stor og super flot, så den måtte jeg købe med hjem...
 
 

 
Jeg lærer nogen gode ting, men kan også mærke på mig selv at det er nok ikke butik der er det foretrukne arbejde for mig - jeg vil så mange andre ting også som ikke kan passes ind i butiks tider, så tror jeg skal gå i lidt andre baner og måske søge noget jeg slet ikke havde tænkt på..:-D
 
Jeg får ikke lavet så meget kreativt lige for tiden når jeg er så sent hjemme - men hver dag i  bussen på vej til arbejde og hjem når jeg altid lige at få lavet et par firkanter til næste runde af konsulindens lapper, så er jeg da i hvert fald på forkant med det..
Men ellers har jeg jo masser af små projekter liggende og som bare venter på at jeg får tid til dem igen - som jeg jo nok gør når jeg er færdig med min praktik periode...
Samtidig med det fylder min far snart 60år, og der skal jo også lige laves et par overraskelser til...:-D
Men i morgen har jeg fri også skal jeg til zoneterapi og klippes - det glæder jeg mig rigtig meget til...
 
Jeg vender snart tilbage med nye indslag - som jeg håber jeg snart får tid til at lave lidt mere af...
 
Hav det godt til vi ses igen.... 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar