onsdag den 1. januar 2014

DAGEN DERPÅ....

Dagen derpå i den dejlige natur....
Drengene og jeg trængte til at komme ud og røre os og få lidt frisk luft - så jeg ringede til en dejlig god tidligere kollega som jeg stadig ses med, og hørte om hun ikke ville med en tur- ganske hvad jeg havde regnet med så syntes hun det var en super godt ide...
Så vi kørte til Nyborg ud til Strandvænget - et sted for udviklingshæmmede men hvor de har den mest fantastiske natur, en dejlig sanselegeplads som de også bruger til borgerne dernede, en dejlig skov, og mulighed for lige at gå et smut ned til stranden også - hvilket jeg elsker helt vildt - man kan ikke andet end at falde helt til ro når man går ved stranden..
 
Drengene fik leget rigtig meget, tumlet, trillet og kastet med sten og vi fik snakket hvilket jeg nyder at gøre sammen Bodil...:-D
Som i kan se ud fra billederne har jeg lidt svært ved at fange Frederik den store på billeder - han vil simpelthen ikke - men emil elsker det så det må jeg jo nøjes med..:-D
Håber i nyder dem ligeså meget som jeg gør..
 
Hav en rigtig gid aften derude - jeg skal hækle lidt på et barnevognstæppe som jeg desværre har måtte lægge væk mens min svoger og svigerinde har været her - de venter en lille dreng til April, så glæder mig til at forære dem det....
 
 
 










































Ingen kommentarer:

Send en kommentar