onsdag den 4. december 2013

Nissen har travlt.....

            Nissen har travlt herhjemme.....
Vores lille nisse som flyttede ind 1.dec har haft rigtig travlt med st lave ballade....:-)

Til morges kom Frederik ind og spurgte mig... " mor, hvor satte du morgenmaden henne igår aftes da du dækkede bord ??
Jamen det satte jeg da oppe på bordet hvor jeg plejer at sætte det...!!!  Nå siger han så..... Så har Nissen lavet ballade i nat, for nu står det hele under bordet...:-D
Det kunne han simpelthen ikke forstå.... :-D
Tit er hans små træsko og kurven også væk, så siger han lige når han går forbi...
" nå nu er Nissen ikke hjemme igen...:-).... Det er simpelthen guld værd at høre alle hans replikker, for de kommer bare lige fra hjertet af...
Emil derimod er lidt ligeglad med Nissen, det siger ham ikke så meget...

Jeg går jo desværre bare hjemme nu, indtil videre kan jeg godt få tiden til at gå, jeg har jo altid masser af projekter jeg kan gå igang med, jeg kommer aldrig til at kede mig, og slet ikke december måned...:-D

Men hvis nogen skulle kende nogen som kender nogen der måske kunne bruge en ildsjæl som mig, så må i meget gerne sige til.....
December er bare en super hyggelig måned - jeg ser frem til hver dag  - al den hygge der er i at nærme sig julen, jeg glæder mig altid som et lille barn...:-D

Imorgen kommer stormen over Danmark og er da meget spændt på hvordan det bliver st skulle ud og cykle....:-) men mon ikke det bliver endnu en ny spænden oplevelse....:-)
Hav en rigtig god aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar