onsdag den 11. december 2013

Lækker lækker mad.....

Club Sandwich...
Igår fik vi Club Sandwich som jeg har fået ide til inde på Valdemarsro.dk, jeg er helt vild med den blog for hun har så mange lækre opskrifter - og vi har da også prøvet et par stykker derfra nu...
Hun har en gryderet med Peanutbutter chruncy også, hvor jeg puttede svinemørbrad i, det blev bare sådan en lækker ret og den smagte helt fantastisk, så jeg kan helt klart anbefale at gå ind og kigge på hendes blog..
Men et billed af sandwichen inden jeg satte tænderne i den her til middag, lidt luksus skal der jo være i at gå hjemme uden arbejde, og man skal søge alle de jobs hele tiden... Øv Øv....
 
 
Emil har fødselsdag i dag - han bliver 4år, så nu har jeg da bare ikke nogen små børn mere - men så er det jo godt at man bare kan låne andres børn også aflevere tilbage igen....:-D
Vi holdt fødselsdag for lidt familie i søndags og har i dag haft besøg af min søster og hendes veninde- så de fik lige et stykke lagkage med, en helt almindelig chokolade lagkage med Toblerone mousse imellem...
Den smager helt fantastisk, også blev den ikke hurtig vammel da der kun var en slags fyld i...



1 kommentar:

  1. Endnu en gang tak for dejlig kage:-) Den var super god..

    SvarSlet