søndag den 15. december 2013

JUL I TIVOLI...

 
TUREN GIK TIL TIVOLI..
I går tog vi I Tivoli, vores årlige tur med min svoger og svigerinde - en dag jeg bare altid glæder mig helt vildt meget til.. :-D
I går var der så bare andre end os der havde fået den fantastiske ide at tage derind, så sammen med halvdelen af Danmarks befolkning, et par tusinde svenskere og amerikanere, prøvede vi at nå et par enkelte forlystelser for drengenes skyld.
Men da klokken blev hen omkring 18.00 måtte vi indse at alle de andre også skulle have mad, så med to drenge der var ved at være trætte og tomme maver, og regnen valgte at starte, ja så gik vi mod udgangen - men inden da fik jeg lige købt 2 nye julekugler, som jeg har sat mig for skal være en tradition hvert år at have med hjem...
Dem kommer der billede af en af dagene...:-D
Da vi så kommer ned til parkeringen har vi fået en bøde, som 50 andre også havde - så det var en lidt dårlig afslutning, men lad os nu se om vi ikke kan få den annulleret, der var så dårlig skiltning...
Men lige et par stemnings billeder fra Tivoli, super dejligt sted at være og man kommer i den helt rette julestemning....
 
Glædelig jul til alle....
 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar