søndag den 15. december 2013

RØDGRAN I ÅR..

Dejlig uge veloverstået....
I den forgangne uge har jeg nået en del - det er utroligt at man kunne nå alle de ting samtidig med et arbejde..
Lige p.t. går jeg ledig men håber snart på at finde noget nyt at lave..
I torsdags havde jeg en hygge dag med min dejlige veninde Jane, vi skulle shoppe lidt julegaver, men vi fik heldigvis også tid til at spise lidt frokost sammen, og jeg havde bare glædet mig til den dag i lang tid, og forventningerne var ikke sat for højt - det var en dejlig og super hyggelig dag som jeg kan leve højt på længe...
Jeg blev fyldt helt op med rigtig god energi og håber vi snart får lidt flere af sådanne dage..
 ( Og jeg nåede i hemmelighed at få købt en gave til Jane som hun ikke opdagede - hun har nemlig fødsesldag d. 24. december, så hun får post en af dagene...:-D)
 
I dag fik Emil og jeg hentet juletræ- jeg havde en ide om at jeg gerne ville have et med rod på i år så jeg kunne få det i en kurv, og hvis man er ihærdig nok kan man sagtens finde det til en god pris...
I år blev det en rødgran da den har den mindste rod, et nordmannsgran som jeg egentlig helst vil have, har pælerod hvilket gør det svært at sætte i potte, men jeg er også godt tilfreds, for det er et lille fint og hygsomt træ vi fandt... 
Jeg fik klaret alle de hyggelige ting med at handle og finde juletræ og jesper tog sig af at lave badeværelse - god fordeling...:-D  
 
 

3 kommentarer: